Üzletvezetőknek
Dobozos termékek szétbontása
Elszámolás --> Termékek kibontása Az alábbi videóban szemléltetjük, hogyan lehet szétbontani dobozos terméket.
Termékek beállítása az NTAK adatszolgáltatáshoz
Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->NTAK adatszolgáltatás beállításai
Miért lépteti be az embereket duplán a rendszer?
A dupla beléptetés oka a szerver és a kliens gép közti kommunikáció lassúsága. A Wellness Gate-en belül az alábbi helyen ellenőrizni, hogy milyen a belső hálózat sebessége. A helyes működéshez szükséges sebesség 1Gbps. A rendszergazdák ismerik a ...
Regisztrációs díj beállítása
Hogyan nézem meg, hogy egy adott órán, kik voltak bent?
Kattintsunk a Management, majd Szakmai, azon belül a Csoportos órán volt menüpontra. Állítsuk be a vizsgálni kívánt időszakot, majd kattintsunk a Listáz gombra. Ezután megjelennek a kiválasztott órán részt vett vendégek listája.
Bérlet hosszabbítása
Keressük ki az adott vendég ‘Bérletei‘ fülön belül a hosszabbítani kívánt bérletet, majd kattintsunk az 'Érvényes -ig' dátumra, válasszuk ki, hogy meddig szeretnénk a bérlet érvényességét meghosszabbítani. Adjuk meg a módosítás okát, és a 'Rendben' ...
Bérlet cseréje
Lehetőség van a bérlet érvénytelenítésére, és másik bérlet felütésére, úgy hogy a program kiszámolja a különbözetet. A lenti videóban láthatjuk, hogyan kell ezt lépésről lépésre végrehajtani.
Új bérlet típus létrehozása
'Management' >>> 'Üzletvezetői' >>> 'Bérlettípusok karbantartása' menüpont. A megjelenő ablakban válasszuk az 'Új' gombot, vagy ha előre beállított sablon alapján szeretnénk új típust létrehozni, akkor az alatta lévő kis nyilat. Töltsük ki ...
Hogyan szüneteltetek egy bérletet?
A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a 'Bérletei' fülön belül, a megjelenő ablakban válasszuk ki a szüneteltetni kívánt bérletet és kattintsunk ...
Mi a teendő, ha nem ismeri fel a rendszer az irányítószámot?
alex
A „honnan hallott rólunk” fület lehet módosítani?
Management-->Rendszergazda-->Beállítások-->Beosztás fül-->Új gomb
Mi a különbség a hagyományos és a „tescos” kasszaváltás között?
A "tescos" kasszaváltásnak azt nevezzünk, mikor műszakok között a recepciósok lezárják a kasszájukat, leadják a bevételüket, majd a következő műszakfelelős megnyitja ismét a műszakját, mintha reggeli napnyitás lenne. A hagyományos kasszaváltásnál a ...
Hol kell átnevezni a raktárakat?
Management-->Rendszergazda-->Beállítások-->Könyvelés-->Raktár nevek
Hol lehet megtalálni a korábbi stand eredményeket?
elszámolás-stand eredmények-szűrők beállítás
Miért nem láthatja a recepciós a tételes forgalmat?
Mert visszaélésre adhat okot.
Hol tudom megadni, hogy egy fallabda bérletből a beléptetéskor ne 60, hanem 90 percet indítson a gép
Miért nem jó, ha a forgóvillát befele is nyithatja a recepciós?
Mert a recepciós visszaélhet vele, bárkit beengedhet.
Miért kell üzletvezetői elszámolást csinálni?
Üzletvezetői zárásra azért van szükség, hogy a több kasszában lévő napi forgalmat összesítve láthassuk, illetve fontos statisztikákat is kapunk adott napra vonatkozóan.Pl: új vendégek száma, mai vendégek Az üzletvezetői záráson megjelenik a ...
Mit tegyek, ha elszámoltam az üzletvezetői zárásnál a pénzkészletet?
Ebben az esetben újra be kell írni és egy új üzletvezetői zárást kell csinálni.
Hogyan kell új terméket létrehozni a rendszerben?
Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->Részletes-->Új termék-->Megnevezés-->Nettó és bruttó ár beírása-->Árkategóriák beállítása--> Vonalkód beolvasása Egy termék létrehozása után egyszerűbben tudunk új terméket létrehozni, ha a ...
Mit jelentenek a kategóriák a termék adatlapján?
Árkategóriákra azért van szükség, hogy pl a dolgozók vagy céges tagok kedvezménnyel vásárolhassanak. Minden bérletnél és terméknél külön-külön be lehet állítani a kategória szerinti árakat. Management-->Üzletvezetői-->Termékek ...
Mit jelent a „termék élete” funkció?
Megmutatja, hogy egy adott terméket mikor és honnan hova mozgattak. Akár több évre visszamenőleg ellenőrizhető a folyamat. Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->Termék kiválasztása-->Termék élete-->Kigyűjtés
Miért nem lehet eladni a terméket, amit korábban beállítottam?
Management->Üzletvezetői->Termékek karbantartása->Termék kiválasztása->Eladható kipipálása
Hogyan kell vonalkódot rendelni a termékhez?
Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->Termék kiválasztása-->Vonalkód generálása-->Mentés
Hol kell beállítani, hány napig érvényes a bérlet?
Management-->Üzletvezetői-->Bérletektípusok karbantartása-->Bérlet kiválasztása-->Érvényesség beállítása
Korlátlan bérlet esetén hány alkalmat kel, írni?
999 alkalom jelenti azt, hogy a bérlet korlátlan
Korhatáros bérletet hogyan kell beállítani?
Management-->Üzletvezetői-->Bérlettípusok karbantartása-->Bérlet kiválasztása-->Korhatár beállítása A bérlet típus beállítását követően be kell állítani a korhatár figyelését is. Korhatár figyelés bekapcsolása
Hogyan kell beállítani, ha nem minden nap használható a bérlet?
management-üzletvezetői-bérletek karbantartása-bérlet kiválasztása-érvényességi idő beállítása:amelyik nap nem használható, ott a 1 helyett 0-t kell írni.A mellékelt ábra szerint a bérlet hétvégén nem használható. Az alatta lévő érvényességi idő ...
Mit jelentenek az árkategóriák?
Árkategóriákra azért van szükség, hogy pl. a dolgozók, vagy céges tagok kedvezménnyel vásárolhassanak. Minden bérletnél és terméknél külön-külön be lehet állítani a kategória szerinti árakat. A beállítás a management >>> üzletvezetői >>> ...
Hol kell beállítani, ha egy bérlet (pl klubtagsági) önálló belépésre nem jogosít?
management-üzletvezetői-bérletek karbantartása-bérlet kiválasztása-megfelelő rész kipipálása
Hol kell beállítani, hogy egy bérletet csak Manager adhasson el?
management-üzletevezetői-bérletek karbantartása-bérlet kiválasztása-"csak manager adhatja el"kipipálása
Hol lehet adott bérlethez kedvezményt/ajándékot beállítani?
management-üzletvezetői-bérletek karbantartása-bérlet kiválasztása-több lehetőség is van kedvezmény beállítására
Hol lehet a részletfizetés lehetőségét beállítani?
Management-->Üzletevezetői-->Bérletektípusok karbantartása-->Bérlet kiválasztása-->Részletfizetés beállítása
Hol lehet inaktívvá tenni egy bérletet?
Management-->Üzletvezetői-->Bérletek karbantartása-->Besorolásnál inaktív fül kiválasztása
Hol kell beállítani, hogy milyen fül alatt jelenjen meg a bérlet? (pl aerobik)
Management-->Üzletvezetői-->Bérletektípusok karbantartása-->Bérlet kiválasztása-->Besorolás A füleket tetszőlegesen átlehet nevezni: Management-->Rendszergazda-->Beállítások-->Beléptetési szabályok-->Fülek átnevezése
Hol lehet beállítani, hogy adott bérlet eladásáról kapjon e-mailt az üzletvezető?
Management-->Üzletvezetői-->Bérlettípusok karbantartása-->Bérlet kiválasztása-->Speciális beállítások
Hol kell beállítani, hogy hány személy rendelhető a bérletekhez? Pl: teremfoci, squash
Management-->Üzletvezetői-->Bérlettípusok karbantartása-->Speciális beállítások
Hogyan kell beállítani az automatikus alkalom jóváírást?
Management-->Üzletvezetői-->Bérlettípusok karbantartása-->Speciális beállítások 3
Hogyan kell új masszőrt felvinni a rendszerbe?
Regisztrálás-->Management-->Személyzetis-->Aktuális személy felvétele dolgozók közé-->Adatlapon kipipálni a "masszőr"pozíciót.
Mit jelent a hozzáférési szint?
A hozzáférési szint azt jelenti, hogy adott dolgozónak mihez van jogosultsága, mihez férhet hozzá illetve milyen adatokat láthat a programon belül. Pl: Recepciósnak a 3-as szint van beállítva, nem tud bérletet sztornózni. Előzetesen a "szintek és ...
Next page