Értesít-e a program, ha elfogyott egy termék a büféből/pultból?
Van rá lehetőség, hogy e-mailt küldjön a program a megadott címre.
A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt az 'Értesítés elfogyott termékről opciót pipáljuk be'. Ekkor az 'Automatizálás és kontrolling' fül alatt megadott üzletvezetői címre érkezik az értesítés.

Related Articles
Mi a teendő,ha egy szekrényzár meghibásodik?
Tisztelt Ügyfeleink! Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a szekrényzárak javítását külső partnerünk, a Seawing végzi. A javítási folyamat a következőképpen alakul: Bejelentés: A hibás zár bejelentése az alábbi linken, a Seawing Helpdesk ...
Napijegyet bele tudom-e számoltatni egy bérletbe? Ha igen, meddig?
Igen bele lehet. A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a Napijegy beleszámítható a bérletbe checkbox-al tudjuk aktiválni. Azt a beállítást, hogy a napijegy indulásától ...
Mit jelent a „termék élete” funkció?
Megmutatja, hogy egy adott terméket mikor és honnan hova mozgattak. Akár több évre visszamenőleg ellenőrizhető a folyamat. Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->Termék kiválasztása-->Termék élete-->Kigyűjtés
Hogyan tudom megváltoztatni egy vendég kódját?
Előfordulhat, hogy egy régebbi programról való Wellness Gate átállás után, egy kódszám kettő vendéghez is társítva van. Ezt csak kézzel tudjuk módosítani, a következő módon: 1. Menjünk annak a vendégnek az adatlapjára, akinek kódszámát módosítani ...
Hogyan szüneteltetek egy bérletet?
A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a 'Bérletei' fülön belül, a megjelenő ablakban válasszuk ki a szüneteltetni kívánt bérletet és kattintsunk ...