Értesít-e a program, ha elfogyott egy termék a büféből/pultból?
Van rá lehetőség, hogy e-mailt küldjön a program a megadott címre.
A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt az 'Értesítés elfogyott termékről opciót pipáljuk be'. Ekkor az 'Automatizálás és kontrolling' fül alatt megadott üzletvezetői címre érkezik az értesítés.
Related Articles
Mi a teendő,ha egy szekrényzár meghibásodik?
Tisztelt Ügyfeleink! Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a szekrényzárak javítását külső partnerünk, a Seawing végzi. A javítási folyamat a következőképpen alakul: Bejelentés: A hibás zár bejelentése az alábbi linken, a Seawing Helpdesk ...
Mit jelent a „termék élete” funkció?
Megmutatja, hogy egy adott terméket mikor és honnan hova mozgattak. Akár több évre visszamenőleg ellenőrizhető a folyamat. Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->Termék kiválasztása-->Termék élete-->Kigyűjtés
Napijegyet bele tudom-e számoltatni egy bérletbe? Ha igen, meddig?
Igen bele lehet. A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a Napijegy beleszámítható a bérletbe checkbox-al tudjuk aktiválni. Azt a beállítást, hogy a napijegy indulásától ...
Hogyan tudom megváltoztatni egy vendég kódját?
Előfordulhat, hogy egy régebbi programról való Wellness Gate átállás után, egy kódszám kettő vendéghez is társítva van. Ezt csak kézzel tudjuk módosítani, a következő módon: 1. Menjünk annak a vendégnek az adatlapjára, akinek kódszámát módosítani ...
Hogyan szüneteltetek egy bérletet?
A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a 'Bérletei' fülön belül, a megjelenő ablakban válasszuk ki a szüneteltetni kívánt bérletet és kattintsunk ...