Értesít-e a program, ha elfogyott egy termék a büféből/pultból?

Értesít-e a program, ha elfogyott egy termék a büféből/pultból?

Van rá lehetőség, hogy e-mailt küldjön a program a megadott címre. A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt az 'Értesítés elfogyott termékről opciót pipáljuk be'. Ekkor az 'Automatizálás és kontrolling' fül alatt megadott üzletvezetői címre érkezik az értesítés.

    • Related Articles

    • Mi a teendő,ha egy szekrényzár meghibásodik?

      Tisztelt Ügyfeleink! Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a szekrényzárak javítását külső partnerünk, a Seawing végzi. A javítási folyamat a következőképpen alakul: Bejelentés: A hibás zár bejelentése az alábbi linken, a Seawing Helpdesk ...
    • Mit jelent a „termék élete” funkció?

      Megmutatja, hogy egy adott terméket mikor és  honnan hova mozgattak. Akár több évre visszamenőleg ellenőrizhető a folyamat. Management-->Üzletvezetői-->Termékek karbantartása-->Termék kiválasztása-->Termék élete-->Kigyűjtés
    • Napijegyet bele tudom-e számoltatni egy bérletbe? Ha igen, meddig?

      Igen bele lehet. A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a Napijegy beleszámítható a bérletbe checkbox-al tudjuk aktiválni. Azt a beállítást, hogy a napijegy indulásától ...
    • Hogyan tudom megváltoztatni egy vendég kódját?

      Előfordulhat, hogy egy régebbi programról való Wellness Gate átállás után, egy kódszám kettő vendéghez is társítva van. Ezt csak kézzel tudjuk módosítani, a következő módon: 1. Menjünk annak a vendégnek az adatlapjára, akinek kódszámát módosítani ...
    • Hogyan szüneteltetek egy bérletet?

      A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a 'Bérletei' fülön belül, a megjelenő ablakban válasszuk ki a szüneteltetni kívánt bérletet és kattintsunk ...