A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérletet értékesíteni szeretnénk.
A lent található 'Bérletei' fülön jobb oldalon válasszuk ki azt a bérlettípust amit a vendég kért. A gyorsabb keresés érdekében rá is szűrhetünk a bérlet nevére.
A felugró ablakban, ha a vendég készpénzzel fizet, azonnal tudjuk könyvelni a vásárlást, amennyiben más fizetési módot választunk, ellenőrizzük le az összeget, majd 'Rendben' gombra kattintsunk.
Ekkor a bal felső sarokban a vendég keresztneve mellett pirossal villogni fog az összeg, mert még rendezetlen.
Kiválaszthatjuk a fizetőeszközt, és a 'Rendben' gombra kattintva készen vagyunk.
Keressük ki az adott vendég 'Bérletei' fülön belül az érvényteleníteni kívánt bérletet, majd kattintsunk a 'Kiválasztott bérlet érvénytelenítése' gombra. A felugró ablakban erősítsük meg az érvénytelenítést.
Ha egy vendég kéri, hogy hosszabbítsuk meg a bérletét, nem a bérlet szüneteltetése a megoldás, mert az minden vendég bérletére hatással lesz. Ha újra érkezik a vendég, a kihagyott napok számával növeljük bérletének érvényességét. Kövessük az alábbi ...
A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. A jobb oldali ablakban, szürkével láthatjuk a meg nem kezdett bérleteket. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a ‘Bérletei‘ fülön belül, a ...