Bérlet eladásakor nem nyomtat blokkot!

Bérlet eladásakor nem nyomtat blokkot!

Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a 'Bérlet eladásakor blokk nyomtatás' legyen bepipálva.
    • Related Articles

    • Miért nem nyomtat a nyomtató?

      Vezérlőpult - Eszközök és nyomtatók Ha WellnessGates beállításon kívül nem nyomtat a nyomtatónk, annak több oka lehet, pl: kifogyott a papír, kifogyott a tinta, lekerült a megosztásból, stb. Hogy megtudjuk mi az ok, a legegyszerűbb mód egy ...
    • Meg nem kezdett bérlet indítása

      A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. A jobb oldali ablakban, szürkével láthatjuk a meg nem kezdett bérleteket. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a ‘Bérletei‘ fülön belül, a ...
    • Miért nem nyomtat a kártyanyomtató?

      Management - Rendszergazda - Beállítások - Perifériák - Mágneskártya / vonalkód nyomtató 1. A perifériáknál nincs elmentve mint nyomtató. Legördülő ablaknál válaszd ki, majd mentsd el. 2. Nincs bekapcsolva a nyomtató. 3. Nincs bedugva a gépbe a ...
    • Miért nem nyomtat a blokknyomtató?

      Ilyen esetben először ellenőrizzük a nyomtató állapotát a Windowsban. Ezt a Gépház >>> Bluetooth és eszközök >>> Nyomtatók és szkennerek menüpont alatt tehetjük meg. Itt a listából keressük ki a nyomtatót és kattintsunk a Nyomtatási sor megnyitása ...
    • Egyéni bérlet hosszabbítás

      Ha egy vendég kéri, hogy hosszabbítsuk meg a bérletét, nem a bérlet szüneteltetése a megoldás, mert az minden vendég bérletére hatással lesz. Ha újra érkezik a vendég, a kihagyott napok számával növeljük bérletének érvényességét. Kövessük az alábbi ...