Fel tudok-e vinni tartozást akkor is, ha a vendég nem rendelkezik fényképpel a rendszerben?

Fel tudok-e vinni tartozást akkor is, ha a vendég nem rendelkezik fényképpel a rendszerben?

Ezt a lehetőséget a 'Management' >>> 'Rendszergazda' >>> 'Beállítások' menüpont alatt találjuk.


Válasszuk ki a 'Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok' fület, és ezen belül vegyük ki a pipát a 'Tartozás csak fényképpel' checkboxot. Bekapcsolt funkció esetén csak akkor tud a vendég mínuszba menni egyenlegével, ha fényképpel rendelkezik a rendszerben.

    • Related Articles

    • Miért nem engedi be a vendéget a forgóvilla, ha előző nap még beengedte?

      A leggyakoribb probléma, hogy egy vendég még ki tud menni a forgóvillán, de másnap vagy egy másik alkalommal már nem tud belépni. Ha valamilyen okból kifolyólag a vendéget kézzel léptetjük be, (otthon maradt kártya, napijegyet vásárolt a bérletén ...
    • Miért nem engedi ki a forgóvilla a vendéget, ha a saját kártyájával lépett be?

      Ez akkor szokott előfordulni, ha ugyan saját kártyájával lépett be, de azon: már lejárt a bérlete és napijegyet vásárolt rá, van érvényes bérlete, de az érvényesség induló napja nem a belépésének a napja. Ebben az esetben a rendszer ideiglenesnek ...
    • Miért nem nyomtat a blokknyomtató?

      Ilyen esetben először ellenőrizzük a nyomtató állapotát a Windowsban. Ezt a Gépház >>> Bluetooth és eszközök >>> Nyomtatók és szkennerek menüpont alatt tehetjük meg. Itt a listából keressük ki a nyomtatót és kattintsunk a Nyomtatási sor megnyitása ...
    • Vendég parkolási díja gyűlik, nem lehet leállítani (ingyenes a parkolás!)

      Valószínűleg nincs beállítva a Wellness Gate programban, hogy ingyenes legyen a parkolás. Ha beállítod, ingyenesre, akkor eltűnik a vendég tartozása. Az alábbi módon tudod beállítani:   Management - Rendszergazda - Beállítások - Gépvezérlés, ...
    • Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem?

      Három eset lehetséges: - a kasszát elfelejtették megnyitni - a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg kell nyitni - ha az üzletvezetőknek küldött e-mail nem lett jól kézbesítve (a 2020.márciusi programfrissítésben ...