Abban az esetben ha a forgóvilla nem lépteti ki a vendégeket, valószínűleg kommunikációs hiba lehetséges a Wellness Gate program és a kapu között. Ez esetben a Seawing SDM program újraindítása szükséges. ( A jelszót nem áll módunkban kiadni, ám a ...
A recepciós gépnél folyamatosan feljön ez az üzenet kiléptetés után. Mi az oka? A rendszer arra van beállítva, hogy a recepciós lépteti ki a vendéget a forgóvillán (nincs óra vagy kártyanyelő), vagy a recepcióról lehet nyitni a parkoló sorompóját, ...
Ennek leggyakrabban az oka, hogy a forgóvillában lévő belső óra nincs szinkronban a valós idővel. Pl. óra átállítást vagy egy áramszünetet követően. Megoldás: A Seawing, SwimLine programjában - Beállítások - Rendszerelemek - Terminálok szerkesztése ...
Ennek legfőbb oka általában az, hogy a rendszerben meghibásodott egy eszköz (forgóvilla, ujjlenyomat-olvasó stb..) ami miatt a rendszer nem találja azt. Abban az esetben is előfordul, ha a Seawing munkatársai nem deaktiválták a Swimline programban, ...
Keressük meg a 'Rendszergazda' >>> 'Beállítások' >>> 'Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok' menüpontot. A bal oldali oszlop alján kapcsoljuk be az 'Öltöző kulcs kezelés...'-t, zárjuk be az ablakot és indítsuk újra a programot.