Ha nincs bérlete, foglalás törléskor mennyi legyen a terhelt összeg?

Ha nincs bérlete, foglalás törléskor mennyi legyen a terhelt összeg?

Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt 'Ha nincs bérlete, foglalás törléskor mennyi legyen a terhelt összeg' mellett adjuk meg a terhelendő összeget.  
    • Related Articles

    • Miért nincs mindenki számára elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk?

      Miért nincs mindenki számára elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk? Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket. Évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy a rengeteg megkeresés precíz és pontos ...
    • Pálya foglalás - időtartam bővítése

      Ha a pályánk foglalási időpontjait kevésnek találjuk, hozzáadnánk +1 vagy +2 órát, akkor a pályánk nyitvatartását kell módosítani, a következő módon: Management - Rendszergazda - Beállítások - Nyitvatartás fül.
    • Hogyan állítom be, hogy a bérlet szüneteltethető legyen?

      Management->Üzletvezetői->Bérlettípusok karbantartása->Kiválasztjuk a kívánt bérletet->A bérlet X alkalommal szüneteltethető megadása <br> Az újabb rendszereken ez a beállítás a Speciális 4 fülön található meg ez a beállítás. A ...
    • Napijegyet bele tudom-e számoltatni egy bérletbe? Ha igen, meddig?

      Igen bele lehet. A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a Napijegy beleszámítható a bérletbe checkbox-al tudjuk aktiválni. Azt a beállítást, hogy a napijegy indulásától ...
    • Mi a teendő,ha egy szekrényzár meghibásodik?

      Tisztelt Ügyfeleink! Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a szekrényzárak javítását külső partnerünk, a Seawing végzi. A javítási folyamat a következőképpen alakul: Bejelentés: A hibás zár bejelentése az alábbi linken, a Seawing Helpdesk ...