Hogyan kell törölni egy belépést?

Hogyan kell törölni egy belépést?

Vendég adatlapja-->Bérletei-->Belépés visszaírása


    • Related Articles

    • Hogyan tudok egy vendéget törölni a rendszerből?

      Ha egy vendéget törölni szeretnék a rendszerből, első lépésként hozzuk be az adatlapját (F2), majd a 'Kimutatások' menüben, a bekeretezett pontot választva a felugró ablakban, nyomjunk rá a  megerősítő gombra.
    • Hogyan szüneteltetek egy bérletet?

      A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérlet érvényességét látni szeretnénk. Ezután az ablak alján lévő fülek közül a 'Bérletei' fülön belül, a megjelenő ablakban válasszuk ki a szüneteltetni kívánt bérletet és kattintsunk ...
    • Hogyan kell kijavítani az elrontott sztornót?

      Sztornózást csak manager végezhet. Amennyiben pl. Bankkártyás fizetést készpénzre sztornózunk, ellenőrizni kell a pénztárműveleteket. Akkor jó a művelet, ha a téves felütésnek van egy "sztornó párja".
    • Hogyan kell visszaírni egy alkalmat?

      Vendég adatlapja-->Bérletei-->Belépés visszaírása-->Ctrl+delete-->csoportos óráról törlés vagy Vendég adatlapja-->Bérletei lejárt alkalmak számának átírása
    • Hogyan tudok tagot, terméket, bérlet típust törölni?

      A Wellness Gate klub menedzser szoftverben, mint minden hasonló alkalmazásban nincs lehetőség az adatbázisból törlésre, mint például tag, termék, bérlet típus, stb. Azonban van lehetőség mindezeket inaktívvá tenni, az alábbi módon: Tag inaktívvá ...