Ki telepíti újra a szoftvert, ha tönkremegy a gép? Jár-e ilyen szolgáltatás a program mellé és ha igen, mennyibe kerül?
Garanciaidőn belüli program sérülés/törlődés esetén illetve ha Ön igénybe veszi havidíjas frissítési szolgáltatásunkat, ingyen újratelepítjük a programot gépére.
Related Articles
Igényli-e valamilyen művelet a program újraindítását?
Igen, általánosságban a rendszergazdai beállítások módosítása, amire a program fel is hívja a figyelmet, viszont az újraindítás 1-2 percnél nem vesz több időt igénybe.
Ha megveszem a programot, kapok-e időszakosan frissítéseket? Ha igen, meddig?
Szoftverünk megvásárlásakor a jogszabályi rendelkezésnek megfelelően 12 havi ingyenes garanciát és havi frissítéseket biztosítunk. A garancia idő lejárta után havidíj ellenében lehet igénybe venni frissítési szolgáltatásunkat.
Vihetek-e fel új órákat ill. szolgáltatásokat, vagy a fejlesztő segítsége szükséges? /pl.: menük és almenük hozzáadása/
A már meglévő menüpontok alatt (pl, csoportos órák, személyi edzések stb...) természetesen lehet felvinni új adatokat, viszont a programban található menük és almenük módosítására csak fejlesztői oldalról van lehetőség. Amennyiben ilyen jellegű ...
Ki tudom-e listázni valamilyen lekérdezés formájában a forgalmi adatokat? /heti, havi, stb.../
Természetesen igen. Kevésbé részletes módjának a megtekintéséhez kattintson IDE. Ha pl.: fizetési módonként is szeretnénk lekérdezést készíteni, azt az alábbi módon tehetjük meg: 'Management' >>> 'Üzletvezetői' >>> 'Forgalmi adatok' menüpont A ...
A beléptetésen és vendégkezelésen kívül milyen funkciókat láthat el a program?
Szoftverünk folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy minden felmerülő igényre megoldás legyen. Az elmúlt évek alatt számos új funkcióval láttuk el, mint pl.: statisztikák, kimutatások készítése forgalmi adatok megjelenítése (tételes személyi és ...