Korona vírus miatti egyedi bérlet hosszabbítások kezelése a Wellness Gate szoftverben
1. lépés a dátumok beállítása
2. A kiválasztott személynél a bérletei fülön az adott bérlettípus kiválasztása után az adott bérleten egér jobb gombbal
kattintva vagy a táblázat alatt Bezárás miatti bérlet hosszabbítás gombra kattintva lehet a műveletet indítani.
3. Kérdések és üzenetek a hosszabbításkor
3 féle hosszabbítást kezel egyedileg a program, a következő feltételekkel:
Pl. március 17-én bezárt a klub, május 4-én korlátozottan kinyit és május 31-től korlátozások nélkül üzemel
1. a vendég a korlátozott nyitvatartás alatt szeretné használni a bérletét, ekkor
2. klubtagságija van és addig hosszabbítunk, amíg nem járt – ez lehet hosszabb, a bezárás időtartama.
A program azt az időszakot számolja, amikor utoljára járt a bezárás előtt (ez legkorábban március 1, amivel a rendszer
számol) és amikor újra belépett, ha még nem volt akkor az aktuális nap.
3. Ha a vendég a teljes nyitás után érkezik, akkor a következő kérdés van
Ha a vendégnek van klubtagságija és a teljes nyitás után érkezik 10 nappal, akkor azt a 10 napot is hosszabbítja a
program, ha elfogadja a recepciós.
Ha a vendégnek nincs klubtagságija, akkor csak a bezárás és a korlátozott időszakra számol a rendszer. Ebben az
esetben, ha a teljes nyitás után jön a vendég 10 nappal, akkor is csak a bezárás idejére kapja meg a hosszabbítást.
Minden esetben a kiválasztás után még egyszer rákérdez a szoftver a végrehajtásra
Amennyiben a recepciós az Igen, most hosszabbítok gombra kattint, akkor meghosszabbítja az adott bérletet, letárolja a
rendszer, hogy erre a bérletre már elszámoltuk a hosszabbítást, elküldi a vendégnek az e-mail címét és megjelenik az üzenet
A hosszabbításkor adott napok számát a program elküldi e-mailen az ügyfélnek és a megjegyzésbe is beírja - Bezárás miatti
hosszabbítás jóváírva (62 nap)
A vendég adatainál az utolsó, a Statisztika fülön utólag is visszanézhető, mikor kapta a hosszabbítást
A rendszer nem engedi a bezárás után vásárolt bérletek hosszabbítását sem, nehogy a recepciós egy újra nyitás utáni bérlethez
adjon hozzá 40-50 napot.
Related Articles
Hogyan tudok tagot, terméket, bérlet típust törölni?
A Wellness Gate klub menedzser szoftverben, mint minden hasonló alkalmazásban nincs lehetőség az adatbázisból törlésre, mint például tag, termék, bérlet típus, stb. Azonban van lehetőség mindezeket inaktívvá tenni, az alábbi módon: Tag inaktívvá ...
Bónuszpontok kezelése
A program képes bónuszpontok kezelésére. Management-->Rendszergazda-->Beállítások-->Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok Egyedileg beállítható, hogy - ki gyűjthet pontokat - milyen termék/bérlet vásárlása után jár pont - mennyi pont jár ...
Bérlet cseréje
Lehetőség van a bérlet érvénytelenítésére, és másik bérlet felütésére, úgy hogy a program kiszámolja a különbözetet. A lenti videóban láthatjuk, hogyan kell ezt lépésről lépésre végrehajtani.
Bérlet hosszabbítása
Keressük ki az adott vendég ‘Bérletei‘ fülön belül a hosszabbítani kívánt bérletet, majd kattintsunk az 'Érvényes -ig' dátumra, válasszuk ki, hogy meddig szeretnénk a bérlet érvényességét meghosszabbítani. Adjuk meg a módosítás okát, és a 'Rendben' ...
NTAK adatszolgáltatásra kötelezett termékek kitöltése a Wellness Gate rendszerben
Ahhoz, hogy az NTAK adatok beküldése hibátlanul megtörténjen elengedhetetlen az adatok pontos megadása. Ezt a Management - Üzletvezetői - Termékek karbantartása menüpontban tehetjük meg. FONTOS azt, hogy melyik termék melyik fő- és alkategóriába ...