Korona vírus miatti egyedi bérlet hosszabbítások kezelése a Wellness Gate szoftverben

Korona vírus miatti egyedi bérlet hosszabbítások kezelése a Wellness Gate szoftverben

1. lépés a dátumok beállítása



2. A kiválasztott személynél a bérletei fülön az adott bérlettípus kiválasztása után az adott bérleten egér jobb gombbal
kattintva vagy a táblázat alatt Bezárás miatti bérlet hosszabbítás gombra kattintva lehet a műveletet indítani.



3. Kérdések és üzenetek a hosszabbításkor
3 féle hosszabbítást kezel egyedileg a program, a következő feltételekkel:
Pl. március 17-én bezárt a klub, május 4-én korlátozottan kinyit és május 31-től korlátozások nélkül üzemel
1. a vendég a korlátozott nyitvatartás alatt szeretné használni a bérletét, ekkor



2. klubtagságija van és addig hosszabbítunk, amíg nem járt – ez lehet hosszabb, a bezárás időtartama.
A program azt az időszakot számolja, amikor utoljára járt a bezárás előtt (ez legkorábban március 1, amivel a rendszer
számol) és amikor újra belépett, ha még nem volt akkor az aktuális nap.



3. Ha a vendég a teljes nyitás után érkezik, akkor a következő kérdés van



Ha a vendégnek van klubtagságija és a teljes nyitás után érkezik 10 nappal, akkor azt a 10 napot is hosszabbítja a
program, ha elfogadja a recepciós.
Ha a vendégnek nincs klubtagságija, akkor csak a bezárás és a korlátozott időszakra számol a rendszer. Ebben az
esetben, ha a teljes nyitás után jön a vendég 10 nappal, akkor is csak a bezárás idejére kapja meg a hosszabbítást.
Minden esetben a kiválasztás után még egyszer rákérdez a szoftver a végrehajtásra



Amennyiben a recepciós az Igen, most hosszabbítok gombra kattint, akkor meghosszabbítja az adott bérletet, letárolja a
rendszer, hogy erre a bérletre már elszámoltuk a hosszabbítást, elküldi a vendégnek az e-mail címét és megjelenik az üzenet



A hosszabbításkor adott napok számát a program elküldi e-mailen az ügyfélnek és a megjegyzésbe is beírja - Bezárás miatti
hosszabbítás jóváírva (62 nap)
A vendég adatainál az utolsó, a Statisztika fülön utólag is visszanézhető, mikor kapta a hosszabbítást



A rendszer nem engedi a bezárás után vásárolt bérletek hosszabbítását sem, nehogy a recepciós egy újra nyitás utáni bérlethez
adjon hozzá 40-50 napot.



    • Related Articles

    • Hogyan tudok tagot, terméket, bérlet típust törölni?

      A Wellness Gate klub menedzser szoftverben, mint minden hasonló alkalmazásban nincs lehetőség az adatbázisból törlésre, mint például tag, termék, bérlet típus, stb. Azonban van lehetőség mindezeket inaktívvá tenni, az alábbi módon: Tag inaktívvá ...
    • Bónuszpontok kezelése

      A program képes bónuszpontok kezelésére. Management-->Rendszergazda-->Beállítások-->Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok Egyedileg beállítható, hogy - ki gyűjthet pontokat - milyen termék/bérlet vásárlása után jár pont - mennyi pont jár ...
    • Bérlet cseréje

      Lehetőség van a bérlet érvénytelenítésére, és másik bérlet felütésére, úgy hogy a program kiszámolja a különbözetet. A lenti videóban láthatjuk, hogyan kell ezt lépésről lépésre végrehajtani.
    • NTAK adatszolgáltatásra kötelezett termékek kitöltése a Wellness Gate rendszerben

      Ahhoz, hogy az NTAK adatok beküldése hibátlanul megtörténjen elengedhetetlen az adatok pontos megadása. Ezt a Management - Üzletvezetői - Termékek karbantartása menüpontban tehetjük meg. FONTOS azt, hogy melyik termék melyik fő- és alkategóriába ...
    • Hogyan kell beállítani az AYCM-ot a Wellness Gate-ben?

      Először is adjuk meg az AYCM azonosítónkat és jelszavunkat a program integrációs moduljának. Ezt a 'Management' >>> 'Rendszergazda' >>> 'Beállítások' alatt, az 'Integrációs modulok' pontban tudjuk megtenni. Válasszuk a 'fotós beléptetés'-t. ...