Miért nem engedi be a vendéget a forgóvilla, ha előző nap még beengedte?

Miért nem engedi be a vendéget a forgóvilla, ha előző nap még beengedte?

A leggyakoribb probléma, hogy egy vendég még ki tud menni a forgóvillán, de másnap vagy egy másik alkalommal már nem tud belépni. Ha valamilyen okból kifolyólag a vendéget kézzel léptetjük be, (otthon maradt kártya, napijegyet vásárolt a bérletén kívüli foglalkozásra stb...) kiléptetésnél a program megkérdezi, hogy 'Visszaadja-e a vendég a kártyát ?'. Itt szokott történni a baj, ugyanis a recepciós azt olvassa, hogy 'Visszaadjuk-e a vendég kártyáját?'.


Ha ilyenkor az IGEN gombra kattintunk, a vendéghez társított azonosító azonnal törölve lesz a rendszerből, így legközelebb ha jön a saját kártyájával, sehol nem fog tudni belépni, csak ha újra társítjuk a kártyáját a Wellness Gate-ben. Ez az opció azért ugrik fel, mert a legtöbb helyen napijegyes kártyát vagy órát használnak, amit természetesen vissza kell adni kilépéskor. Megoldás tehát, hogy a NEM gombra kattintunk.
    • Related Articles

    • Miért nem engedi ki a forgóvilla a vendéget, ha a saját kártyájával lépett be?

      Ez akkor szokott előfordulni, ha ugyan saját kártyájával lépett be, de azon: már lejárt a bérlete és napijegyet vásárolt rá, van érvényes bérlete, de az érvényesség induló napja nem a belépésének a napja. Ebben az esetben a rendszer ideiglenesnek ...
    • Miért nem engedi ki a vendéget a forgóvilla?

      Ctrl + F3. Terminálesemények Több okból nem engedheti ki a vendéget a forgóvilla. Ilyen például, hogy adóssága van, vagy bezárva hagyta maga után a szekrényt. A terminálesemények funkcióval megtekinthatő a pontos miértje.
    • Mit tegyek, ha nem találok meg egy vendéget?

      Esetleg meg kell próbálni Dr. vagy más előtaggal begépelni.Számít a szóköz is. Amennyiben tudjuk, hogy pl a "Nagy" szerepel a nevében, keresés-%-névrészlet beírása.Ez esetben minden olyan nevet megmutat amiben a névrészlet megtalálható
    • Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem?

      Három eset lehetséges: - a kasszát elfelejtették megnyitni - a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg kell nyitni - ha az üzletvezetőknek küldött e-mail nem lett jól kézbesítve (a 2020.márciusi programfrissítésben ...
    • Miért nem nyomtat a blokknyomtató?

      Ilyen esetben először ellenőrizzük a nyomtató állapotát a Windowsban. Ezt a Gépház >>> Bluetooth és eszközök >>> Nyomtatók és szkennerek menüpont alatt tehetjük meg. Itt a listából keressük ki a nyomtatót és kattintsunk a Nyomtatási sor megnyitása ...