Miért nem engedi ki a forgóvilla a vendéget, ha a saját kártyájával lépett be?
Ez akkor szokott előfordulni, ha ugyan saját kártyájával lépett be, de azon:
 	- már lejárt a bérlete és napijegyet vásárolt rá,
- van érvényes bérlete, de az érvényesség induló napja nem a belépésének a napja.
Ebben az esetben a rendszer ideiglenesnek tekinti a kártyát, amit értelemszerűen távozáskor a kártyanyelő nyílásába kell tennie, vagy a recepciósnak visszaadnia, aki ekkor kézzel lépteti ki.
Másik gyakori eset, ha a szekrénye zárva maradt, vagy nem várta meg, hogy  a szekrényzár felírja a kártyára a 'nyitva' állapotot, így a szekrényt ki tudta nyitni, de a rendszerben még a 'zárt' állapot van jelen.
- Related Articles
- Miért nem engedi be a vendéget a forgóvilla, ha előző nap még beengedte?- A leggyakoribb probléma, hogy egy vendég még ki tud menni a forgóvillán, de másnap vagy egy másik alkalommal már nem tud belépni. Ha valamilyen okból kifolyólag a vendéget kézzel léptetjük be, (otthon maradt kártya, napijegyet vásárolt a bérletén ... 
- Miért nem engedi ki a vendéget a forgóvilla?- Ctrl + F3. Terminálesemények Több okból nem engedheti ki a vendéget a forgóvilla. Ilyen például, hogy adóssága van, vagy bezárva hagyta maga után a szekrényt. A terminálesemények funkcióval megtekinthatő a pontos miértje. 
- Miért nem nyomtat a nyomtató?- Vezérlőpult - Eszközök és nyomtatók Ha WellnessGates beállításon kívül nem nyomtat a nyomtatónk, annak több oka lehet, pl: kifogyott a papír, kifogyott a tinta, lekerült a megosztásból, stb. Hogy megtudjuk mi az ok, a legegyszerűbb mód egy ... 
- Miért nem nyomtat a blokknyomtató?- Ilyen esetben először ellenőrizzük a nyomtató állapotát a Windowsban. Ezt a Gépház >>> Bluetooth és eszközök >>> Nyomtatók és szkennerek menüpont alatt tehetjük meg. Itt a listából keressük ki a nyomtatót és kattintsunk a Nyomtatási sor megnyitása ... 
- Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem?- Három eset lehetséges: - a kasszát elfelejtették megnyitni - a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg kell nyitni - ha az üzletvezetőknek küldött e-mail nem lett jól kézbesítve (a 2020.márciusi programfrissítésben ...