Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem?
Három eset lehetséges:
- a kasszát elfelejtették megnyitni
- a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg kell nyitni
- ha az üzletvezetőknek küldött e-mail nem lett jól kézbesítve (a 2020.márciusi programfrissítésben ez a probléma orvosolva lett.)
Related Articles
Miért szükséges leszámolni a nyitó pénzkészletet, ha úgyis tudom mennyi pénznek kell a kasszában lenni?
Megannyi okot lehet ide felsorolni. Amit érdemes észben tartani, hogy: - Mindenki hibázhat, így lehetséges, hogy záráskor hibásan került a nyitó pénzkészlet kiszámolásra. - Felelősségünk van abban, ahogyan megnyitjuk a kasszát, így felelünk, azért ...
Miért nem indul a program?
Mivel programunk nagyon sok funkciót lát el, ezért számtalan oka lehet. Keress rá ezen a felületen, vagy ha nem találtál megoldást, keresd fel munkatársainkat.
Miért nem engedi be a vendéget a forgóvilla, ha előző nap még beengedte?
A leggyakoribb probléma, hogy egy vendég még ki tud menni a forgóvillán, de másnap vagy egy másik alkalommal már nem tud belépni. Ha valamilyen okból kifolyólag a vendéget kézzel léptetjük be, (otthon maradt kártya, napijegyet vásárolt a bérletén ...
Miért nem nyomtat a nyomtató?
Vezérlőpult - Eszközök és nyomtatók Ha WellnessGates beállításon kívül nem nyomtat a nyomtatónk, annak több oka lehet, pl: kifogyott a papír, kifogyott a tinta, lekerült a megosztásból, stb. Hogy megtudjuk mi az ok, a legegyszerűbb mód egy ...
Miért nem engedi ki a forgóvilla a vendéget, ha a saját kártyájával lépett be?
Ez akkor szokott előfordulni, ha ugyan saját kártyájával lépett be, de azon: már lejárt a bérlete és napijegyet vásárolt rá, van érvényes bérlete, de az érvényesség induló napja nem a belépésének a napja. Ebben az esetben a rendszer ideiglenesnek ...