Miért nem látom a termékeket a „büfé” fül alatt?

Miért nem látom a termékeket a „büfé” fül alatt?

Adatlap-->Büfé-->el kell kezdeni begépelni a termék nevét, vagy lehúzni a vonalkódot

    • Related Articles

    • Miért nem látom a kivétet?

      A két leggyakoribb ok, hogy - elfelejtettük beírni a kivétet - egy másik kassza programjában rögzítettük a kivétet.
    • Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem?

      Három eset lehetséges: - a kasszát elfelejtették megnyitni - a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg kell nyitni - ha az üzletvezetőknek küldött e-mail nem lett jól kézbesítve (a 2020.márciusi programfrissítésben ...
    • Miért nem nyomtat a blokknyomtató?

      Ilyen esetben először ellenőrizzük a nyomtató állapotát a Windowsban. Ezt a Gépház >>> Bluetooth és eszközök >>> Nyomtatók és szkennerek menüpont alatt tehetjük meg. Itt a listából keressük ki a nyomtatót és kattintsunk a Nyomtatási sor megnyitása ...
    • Miért nem indul a program?

      Mivel programunk nagyon sok funkciót lát el, ezért számtalan oka lehet. Keress rá ezen a felületen, vagy ha nem találtál megoldást, keresd fel munkatársainkat.
    • Miért nem nyomtat a nyomtató?

      Vezérlőpult - Eszközök és nyomtatók Ha WellnessGates beállításon kívül nem nyomtat a nyomtatónk, annak több oka lehet, pl: kifogyott a papír, kifogyott a tinta, lekerült a megosztásból, stb. Hogy megtudjuk mi az ok, a legegyszerűbb mód egy ...