Miért nincs mindenki számára elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk?

Miért nincs mindenki számára elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk?

Miért nincs mindenki számára elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk?

Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket.

Évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy a rengeteg megkeresés precíz és pontos megválaszolása érdekében az online ügyfélszolgálatunkat részesítjük előnyben és csak a VIP Support előfizetők részére állunk rendelkezésre egy központi telefonszámon.

Valamennyi előfizetéses és ingyenes csomagunkban elérhető  az online hibajegykezelő felület ahol a kollégák a lehető leghamarabb (előfizetéses csomagok alapján priorizálva) válaszolja meg a felmerülő kérdéseket munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között. A hibajegykezelő felületünk a https://help.wellnessgate.hu/portal/hu/newticket oldalon érhető el.

Sok esetben olyan témában kerestek minket, ami esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, és a kollégáid is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.

Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.