Mi a teendő, ha a dolgozó felhasználónevét nem ismeri fel a rendszer?
Először is a ‘Management‘ >>> ‘Személyzetis‘ >>> ‘Dolgozók nyilvántartása‘ menüpont alatt válasszuk a felugró ablak bal felső sarkában a ‘Részletes’ fület
Ellenőrizzük nem lett-e elgépelve a név a felvételkor, illetve a 'Login név' alatt a bejelentkezési nevet. Minden esetben ügyeljünk a kis-és nagybetűkre!
Related Articles
Mi a teendő, ha nem ismeri fel a rendszer az irányítószámot?
alex
Mi a teendő,ha egy szekrényzár meghibásodik?
Tisztelt Ügyfeleink! Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a szekrényzárak javítását külső partnerünk, a Seawing végzi. A javítási folyamat a következőképpen alakul: Bejelentés: A hibás zár bejelentése az alábbi linken, a Seawing Helpdesk ...
Hogyan kell beállítani, ha nem minden nap használható a bérlet?
management-üzletvezetői-bérletek karbantartása-bérlet kiválasztása-érvényességi idő beállítása:amelyik nap nem használható, ott a 1 helyett 0-t kell írni.A mellékelt ábra szerint a bérlet hétvégén nem használható. Az alatta lévő érvényességi idő ...
Mi a teendő elfelejtett jelszó esetén?
A ‘Management‘ >>> ‘Személyzetis‘ >>> 'Dolgozók nyilvántartása' menüpont alatt válasszuk a felugró ablak bal felső sarkában a 'Részletes' fület. Ezen az oldalon a 'Módosítás' gomb megnyomása után lehet a jelszót megváltoztatni és ez után a 'Mentés' ...
Miért lépteti be az embereket duplán a rendszer?
A dupla beléptetés oka a szerver és a kliens gép közti kommunikáció lassúsága. A Wellness Gate-en belül az alábbi helyen ellenőrizni, hogy milyen a belső hálózat sebessége. A helyes működéshez szükséges sebesség 1Gbps. A rendszergazdák ismerik a ...