Mit tegyek, ha rossz helyre/helyről mozgattam át a terméket?

Mit tegyek, ha rossz helyre/helyről mozgattam át a terméket?

Ha tudjuk, hogy a mozgatás honnan hová történt, akkor egyszerűen mozgassuk vissza a kiinduló pontra, majd mozgassuk át oda ahova szerettük volna.

Ha nem vagyunk benne biztosak, és meg szeretnénk nézni, azt csak manager segítségével tudjuk.

Management-->Üzletvezetői-->Árufeltöltések listázása

    • Related Articles

    • Mit tegyek, ha nem találok meg egy vendéget?

      Esetleg meg kell próbálni Dr. vagy más előtaggal begépelni.Számít a szóköz is. Amennyiben tudjuk, hogy pl a "Nagy" szerepel a nevében, keresés-%-névrészlet beírása.Ez esetben minden olyan nevet megmutat amiben a névrészlet megtalálható
    • Nem fogadja el a jelszót a WG, mit tegyek?

      Ellenőrizd, hogy nincs-e bekapcsolva a Caps Lock. Ellenőrizd, hogy nem írtad-e el a jelszót Ha továbbra sem tudsz belépni, kérj manageri segítséget új jelszó beállításához.
    • Miért nem látom a nyitó összeget, ha előtte elmentettem?

      Három eset lehetséges: - a kasszát elfelejtették megnyitni - a kassza műszakváltás előtt le lett zárva, így a következő műszakot újra meg kell nyitni - ha az üzletvezetőknek küldött e-mail nem lett jól kézbesítve (a 2020.márciusi programfrissítésben ...
    • Hogyan kell eladni terméket?

      Vendég adatlapja/Kódnélküli vendég-->Büfé--> Szűrő beállítása/vonalkód leolvasása--> Rendezetlen tétel-->Fizetési mód kiválasztása  
    • Mi van, ha a vendég nem akarja, hogy kép készüljön róla?

      A vendégnek saját érdeke, hogy minden vendégről készüljön fénykép, így a saját biztonságát is védi, mert így ellenőrizhető vissza, ha bármi szabálysértés történt.