Nem látszanak a vendég személyes adatai! Miért van ez? Hogyan tudom megjeleníteni?
A nemzetközi GDPR szabályozás miatt, be kellett vezetnünk azt az opciót, hogy cégen belül ne minden alkalmazott láthassa vagy férjen hozzá a vendégek adataihoz.
Az 'Elérhetőség' fül alatt a megnyitás után alapból rejtve vannak ezek az adatok. Megjelenítéshez a fül alatt lévő 'Személyes adatok megjelenítése' gombra kell kattintani. (Jogosultság függő!)
Related Articles
Nem tudom szerkeszteni a Beállításokat, miért van ez?
Azért nem tudod szerkeszteni, mert nincs meg hozzá a szükséges jogosultságod. Management funkciókat csak Manager kezelhet.
Miért van szükség selejt raktárra? Hogyan kell használni?
Azért van rá szükség, hogy tudjuk kezelni azokat a termékeket amiket nem adunk el, hogy ne jelenjenek meg hiányban a leltár során. Két lehetőség van: - Egy külön Selejt raktár létrehozása, ahova árumozgatással történik a selejtezés. Recepciós ...
Tartozással is be tudott lépni a vendég, miért van ez?
A Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt a 'Beléptetés tiltva tartozással' opció inaktív.
Mit jelent a „kódra” keresés? Miért van rá szükség?
Minden regisztrált tagnak van egy egyedi kódja a neve mellett. A kód minden esetben különböző, így 2 azonos nevű vendéget nem tudunk összekeverni, így pl.utalvány eladásnál érdemes kódot írni a beváltott utalványokra.
Hogyan tudom törölni a vendég órafoglalását?
Vendég adatlapja-->Csoportos óra foglalás-->Válasszuk ki a napot és az csoportos órát-->Foglalás törlése