Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a szekrényzárak javítását külső partnerünk, a Seawing végzi.
A javítási folyamat a következőképpen alakul:
- Bejelentés:
- Árajánlat:
- A Seawing árajánlatot küld a bejelentett hibára.
- Megrendelés:
- A javítást a megrendelés visszaigazolását követően kezdik meg.
- Teljesítés:
- A javítás átlagosan 10 munkanapot vesz igénybe.
- Számlázás:
- A javítás befejezése után a Seawing számlát küld.
Fontos információk:
- A zárakat közvetlenül a Seawing-nek kell küldeni.
- A csomagban minden esetben el kell helyezni a hibajegy számát, a kapcsolattartó nevét és elérhetőségét, valamint a számlázási adatokat.
- A Seawing ügyfélszolgálata a következő elérhetőségeken érhető el:
- ASSA ABLOY Opening Solutions Hungary
Korlátolt Felelősségű Társaság - 8000 Székesfehérvár, Palánkai u. 5.
- Telefon: +36 22 510 175
Bízunk benne, hogy a Seawing professzionális szolgáltatása révén a szekrényzárak javítása gyorsan és hatékonyan megoldódik.
Segítség a hibabejelentéshez:
Termék típusa *: - Fürdö beléptető rendszerek
- Öltözöszekrény zárak
- SwimLock (Ha nem vagyunk biztosak a termék típusában, a Google-ben rákeresve, a képek között beazonosíthatjuk.)
Gyári szám vagy sorozatszám *: A termék azonosítójának megadásához ezt az információt magán a terméken kell megtalálnunk. (Amennyiben nem találjuk azonosítót, írjunk be nullákat a mezőbe, de üresen ne hagyjuk.)
Kérjük írja le a hibajelenséget *: Kérjük írja le a hibajelenséget. A pontos és részletes leírás segít a hiba gyorsabb és pontosabb azonosításában, ezáltal a javítási folyamat felgyorsításában.
Ügyfél adatai: Adjuk meg annak a személynek az elérhetőségét, akivel a folyamat során felmerülő kérdéseket megbeszélhetjük.
Elolvastam és elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot: Az adatvédelmi nyilatkozat elfogadásához tegyünk pipát a kis négyzetbe.
Végezetül kattintsunk az Elküldés gombra!
Köszönjük!