Vihetek-e fel új órákat ill. szolgáltatásokat, vagy a fejlesztő segítsége szükséges? /pl.: menük és almenük hozzáadása/
A már meglévő menüpontok alatt (pl, csoportos órák, személyi edzések stb...) természetesen lehet felvinni új adatokat, viszont a programban található menük és almenük módosítására csak fejlesztői oldalról van lehetőség. Amennyiben ilyen jellegű igényét szeretné megvalósítani, kérjük keressen elérhetőségeink egyikén, vagy írja meg nekünk az info@oxygenfay.hu e-mail címre.
Related Articles
A beléptetésen és vendégkezelésen kívül milyen funkciókat láthat el a program?
Szoftverünk folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy minden felmerülő igényre megoldás legyen. Az elmúlt évek alatt számos új funkcióval láttuk el, mint pl.: statisztikák, kimutatások készítése forgalmi adatok megjelenítése (tételes személyi és ...
Működhet-e 24/7-ben?
Természetesen. Szoftverünk éjjel-nappali fitnesztermekben is működik. Az adatbázisba kerülő új elemek (pl.: új tag felvétele) azonnal mentődnek, így nincs adatvesztés egy esetleges áramszünet esetén sem.
Igényli-e valamilyen művelet a program újraindítását?
Igen, általánosságban a rendszergazdai beállítások módosítása, amire a program fel is hívja a figyelmet, viszont az újraindítás 1-2 percnél nem vesz több időt igénybe.
Ki telepíti újra a szoftvert, ha tönkremegy a gép? Jár-e ilyen szolgáltatás a program mellé és ha igen, mennyibe kerül?
Garanciaidőn belüli program sérülés/törlődés esetén illetve ha Ön igénybe veszi havidíjas frissítési szolgáltatásunkat, ingyen újratelepítjük a programot gépére.
Mi a különbség a belépőkártya és az óra között?
Működésbeli különbség nincs, csak formai. Mindkét esetben RFID chip található a kártyában és az órában is. Ezek a chip-ek beépíthetőek, így az azonosításra használt objektum nagyon sok féle lehet.