Recepciósoknak
Szolárium vezérlés
Bérlettel nem rendelkező vendégek esetén: A büfé részben keressük meg és válasszuk ki a "szoli 1 perc" terméket. A mennyiségnél tudjuk beállítani, hogy hány percre szeretne menni a vendég. Fizetés után a megjelenő ablakban láthatjuk a foglaltságot, ...
Hol találod meg a Wellness Gate verzió számát?
Hol találod meg a Wellness Gate verzió számát? Az általad használt Wellness Gate verzió száma a megnyitott Wellness Gate alkalmazásban a legalsó sávban a jogosultsági szint és az IP cím között található. Lásd az alábbi képen a pirossal jelölt ...
Kapcsolatfelvétel és hibabejelentés
Kedves Partnerünk! Reméljük, hogy jól vagy, és a mindennapok gördülékenyen zajlanak számodra. Az alábbiakban szeretnénk tájékoztatni téged néhány fontos dologról a cégünkkel való kapcsolattartás terén. Annak érdekében, hogy a kapcsolattartás és a ...
"Zenegép" használata Teamviewer program segítségével
Első lépésben nyissuk meg az asztalon található Teamviewer 14 programot. A főablak bal oldalán találjuk a "Számítógépek & Kapcsolatok" menüt. Teamviewer főablak Válasszuk ki a "Zene - Üzletvezetői" elnevezésű számítógépet, majd kattintsunk rá ...
’Camera device not selected’ miért van, mit jelent?
Nincs kiválasztva webcamera a rendszerben. Ezt a ‘Management‘ >>> ‘Rendszergazda‘ >>> ‘Beállítások‘ >>> ‘Perifériák‘ menüpont megjelenő ablakában a 'Webkamera' menüpont alatt a kameránk kiválasztásával és mentésével orvosolhatjuk. Mentés után ...
A Wellness Gate program elindítása, bejelentkezés és jelszócsere
Dupla klikk a Wellness Gate ikonra->Megvárjuk míg betölt->A dolgozói profilunkkal bejelentkezünk, vagy jelszót cserélünk
Adhatok-e el terméket kód nélküli vendégnek?
Igen, ehhez állítsuk be a Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a 'Kód nélküli vendég használható (termék eladható)' opciót.
Automatikusan beállítja a vendég nemét a rendszer?
Nem, név alapján nem tudja beazonosítani egy személy nemét, új tag felvételekor, vagy meglévő tag módosításakor tudjuk beállítani.
Be tudom írni kézileg a termék vonalkódját?
Igen. Egyéb-->Vonalkód kézi beírása Szükséges, hogy a rendszerbe is felvittük a terméket és készítettünk vonalkódot hozzá.
Bérlet eladás
A főoldalon annak a vendégnek az adatlapja szerepeljen, akinek a bérletet értékesíteni szeretnénk. A lent található 'Bérletei' fülön jobb oldalon válasszuk ki azt a bérlettípust amit a vendég kért. A gyorsabb keresés érdekében rá is szűrhetünk a ...
Bérlet eladásakor nem nyomtat blokkot!
Management >>> Rendszergazda >>> Beállítások lapon, a Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok fül alatt, a 'Bérlet eladásakor blokk nyomtatás' legyen bepipálva.
Bérlet érvénytelenítése
Keressük ki az adott vendég 'Bérletei' fülön belül az érvényteleníteni kívánt bérletet, majd kattintsunk a 'Kiválasztott bérlet érvénytelenítése' gombra. A felugró ablakban erősítsük meg az érvénytelenítést.
Csak a Wellnessgateből nem nyomtat a nyomtató, amúgy igen. Miért?
Management - Rendszergazda - Beállítások - Perifériák - A4-es nyomtató A perifériáknál nincs elmentve mint nyomtató. Legördülő ablaknál válaszd ki, majd mentsd el.
Csoportos órára beléptetésnél hibaüzenet: nincs elég alkalom erre az órára
Management-->Üzletvezetői-->Bérlettípusok karbantartása-->Egy belépéssel ennyi csoportos órára mehet be. Ez a szám nem lehet "0".
Egy meglévő vendéget, hogyan tudok átminősíteni dolgozóvá?
A vendéget keressük ki az adatbázisból. Ezután Management - Személyzetis - Aktuális személy felvétele dolgozók közé. Majd átírhatjuk az órarendben szereplő nevét és kiválaszthatjuk, hogy milyen dolgozónak vesszük fel, a képen csoportos óra oktató ...
Egyszerre több terméket is el tudok adni?
Vendég adatlapja-.>Büfé-->Termék kiválasztása-->dupla kattintás--> következő termék kiválasztása-->bal felső sorban villog a tételek összege
Fel tudok-e vinni tartozást akkor is, ha a vendég nem rendelkezik fényképpel a rendszerben?
Ezt a lehetőséget a 'Management' >>> 'Rendszergazda' >>> 'Beállítások' menüpont alatt találjuk. Válasszuk ki a 'Beléptetési szabályok, egyenleg határ, feliratok' fület, és ezen belül vegyük ki a pipát a 'Tartozás csak fényképpel' checkboxot. ...
Felhasználónevet és jelszót kér a megosztott nyomtatóhoz, mi az?
Vezérlőpult - Hálózat és internet - Hálózati és megosztási központ - Speciális megosztási beállítások. Jelszóval védett megosztást kapcsoljuk ki, és nem fog kérni.
Hogy kell beléptetni az AYCM kártyával rendelkező vendéget?
Ha van már AYCM-os jegyünk, akkor arra léptessük be, úgy hogy a telefonos QR kódját lecsippantjuk. Ha nincs még ACYM-os jegyünk, akkor létre kell hozni egy külön 0 forintos jegyet, melybe az AYCM beléptetés integrálva van. Ehhez segítséget itt talál.
Hogy kell használni az árufeltöltés menüpontot?
Az alábbi videóban meg tekinthető.
Hogy kell kasszát nyitni?
A főöldalon válasszuk ki az 'Elszámolás' >>> 'Kassza' menüpontot. A megjelenő kis ablakban adjuk meg, hogy melyik műszakot szeretnénk nyitni. Itt a példában az egyest választottuk. A felugró ablakban adjuk meg a dátumot, a műszak és kassza számát, ...
Hogy kell standolni?
'Elszámolás' >>> 'Standolás menüpont', majd pult számának beírása >>> 'Standív' gomb. A készlet oszlopban az látható, hogy adott pultban adott termékből hány darabnak kell lennie. Amennyiben eltérést tapasztalunk, a számolt oszlopba kell a valós ...
Hogy kell termék eladást sztornózni?
Vendég adatlapja-->Büfé-->Mennyiség beírása mínusz előjellel-termék kikeresése Dupla kattintás a termék nevére-->Mínuszban elkezd villogni a bal felső sarokban-fizetési mód kiválasztása: mindig azt kell kiválasztani, amivel az eladás történt
Hogy kell új vendéget regisztrálni?
A főoldalon, jobb lent az 'Új' gombra kattintva, személyes és egyéb adatok megadása után a 'Ment' gombra kattintva.
Hogy lehet leggyorsabban névre keresni?
A 'Keresés' >>> 'Név' menüpont alatt a vezetéknév és keresztnév első 2-3 karakterét adjuk meg. Amennyiben gyakran előforduló neve van a vendégnek (mint pl. képünkön Kovács Péter), használhatjuk a születési időre szűrést is
Hogy találom meg az azonosítóval / vonalkóddal rendelkező vendéget?
F3-azonosító beolvasása vagy vonalkód beolvasása
Hogy tudok pénzt kiadni? Pl. szállítónak
Az alábbi videóban látható, hogyan tudunk szállítót kifizetni, vagy kivétet rögzíteni a programba. Elszámolás --> Kivét
Hogy tudom beléptetni a vendéget csoportos órára?
A "Beléptet" opciót választva tudjuk beléptetni a vendéget az adott bérlet/jegy felhasználásával az adott csoportos órára.
Hogy tudom megnézni a kártya előzményeit?
Ctrl + F3 egyidejű lenyomása hozza elő a termináleseményeket.
Hogy tudom megnézni, hogy ki foglalkozott az adott vendéggel?
A programban nyomon lehet követni, hogy a munkatársunk mikor, milyen módosítást hajtott végre a vendég profilján. Vendég profilja-->Statisztika fül-->Vendég történései-->Kigyűjtés
Hogyan adom ki az értékmegőrzőt?
A vendég adatlapján bejelölöm a felugró "Értékmegőrző" ablakban, hogy melyik kulcsot vitte el. Ha van "Seawing" rendszerünk, a kártyára/órára is rá tudjuk tenni, hogy a vendég ne lógjon meg vele. :)
Hogyan állítható be fizetési minimum az oktatóknál?
Management - Személyzetis - Dolgozók nyilvántartása Válasszuk ki az adott dolgozót, nyomjunk rá a Módosításra és állítjuk be a minimál óradíj mezőt nála, annyira, amennyire szeretnénk. Végén Mentés gombbal zárjuk a műveletet. (Mi 1000 Ft-ot szoktunk ...
Hogyan cserélem ki a kiadott kulcsot a programban?
Kiléptet-->Cserélni-->Válasszuk ki a másik kulcsot.
Hogyan jelentkezik ki a programból?
Lezárás fül-->Kijelentkezés vagy "F8" billentyű lenyomásával.
Hogyan kell egy tagot inaktívvá tenni?
A főöldalon a 'Tag adatlapjánál' a módosít gombra kattintsunk, majd az egyéb 'Info' fül alatt az aktív checkboxból vegyük ki a pipát.
Hogyan kell eladni bérletet?
Vendég adatlapja-->Bérletei -->Szűrés Dátum beállítása -->Rendben-->Fizetési mód kiválasztása
Hogyan kell eladni terméket?
Vendég adatlapja/Kódnélküli vendég-->Büfé--> Szűrő beállítása/vonalkód leolvasása--> Rendezetlen tétel-->Fizetési mód kiválasztása
Hogyan kell e-mail címre keresni?
A 'keresés' menüpont alatt az 'e-mail' cím almenüt választva érhetjük el.
Hogyan kell használni a TeamViewert?
Első körben "Az Ön Azonosítója" fog kelleni, majd a "Jelszó". Ez alapján tudunk segíteni.
Hogyan kell kasszát zárni?
A főöldalon válasszuk ki az ‘Elszámolás‘ >>> ‘Kassza‘ menüpontot. Írjuk be felhasználónevünket és jelszavunkat. A megjelenő kis ablakban adjuk meg, hogy melyik műszakot szeretnénk nyitni. Itt a példában az egyest választottuk. A felugró ablakban ...
Next page